Deník region
1/15 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Žádná z rodinných firem nepřežila období první republiky
Popis

Žádná z rodinných firem nepřežila období první republiky

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Expozice automobilky Šibrava na Pražském autosalonu
Popis

Expozice automobilky Šibrava na Pražském autosalonu

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Čtyřmístný trimobil EK 4
Popis

Čtyřmístný trimobil EK 4

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Lehký automobil Pánek
Popis

Lehký automobil Pánek

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Poněkud zvláštní vůz Stelka 4/12 HP
Popis

Poněkud zvláštní vůz Stelka 4/12 HP

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Ing. Novotný se řadu let pokoušel o Lidový vůz. Tento nesl jméno Novo
Popis

Ing. Novotný se řadu let pokoušel o Lidový vůz. Tento nesl jméno Novo

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Značka Start byla použita na dvou typech vozů
Popis

Značka Start byla použita na dvou typech vozů

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Start C se účastnil i závodu Zbraslav-Jíloviště
Popis

Start C se účastnil i závodu Zbraslav-Jíloviště

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Isis byly vozy se sportovní vizáží
Popis

Isis byly vozy se sportovní vizáží

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Sportovní vozík Vajy využil motocyklové blatníky. Nesl jméno po svém konstruktérovi Janu Valešovi
Popis

Sportovní vozík Vajy využil motocyklové blatníky. Nesl jméno po svém konstruktérovi Janu Valešovi

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Pro porovnání některé příklady výrobků renomovanějších značek z té doby - Toto je Walter
Popis

Pro porovnání některé příklady výrobků renomovanějších značek z té doby - Toto je Walter

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Toto Faeton Laurin&Klement MK
Popis

Toto Faeton Laurin&Klement MK

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Zde Praga Grand pro prezidenta Masaryka
Popis

Zde Praga Grand pro prezidenta Masaryka

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

A ještě Tatra typ U se šestiválcem
Popis

A ještě Tatra typ U se šestiválcem

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Nejnovější galerie
Polské Krkonoše.
Přehrát video

Polské Krkonoše skrývají ledovcová jezera i unikátní architektonické památky

Demolice obřího sila potrvá asi měsíc. V areálu vznikne obchodně-bytové centrum.

Chrudimská sladovna se zbourá. Jako když umře dítě, říká její bývalý ředitel

Rozhledna Suchý vrch a Kramářova chata.

Rozhledna Suchý vrch potěší překrásnými výhledy i chatou

Wakesurf Camp Rozkoš.

FOTO, VIDEO: Léto u "Východočeského moře" Rozkoš. Nahlédněte s námi do kempů

Potkani se v Chrudimi prohánějí sídlištěm. Lidé si zoufají, psi ztratili volnost.
Přehrát video

Potkani se v Chrudimi prohánějí sídlištěm. Lidé si zoufají, psi ztratili volnost

Liga okresu Chrudim se po lukavickém klání přesouvá do Seče na noční soutěž.

V Lukavici bodovali hasiči z Morašic a ženský tým Horní Rovně

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Žádná z rodinných firem nepřežila období první republiky
Expozice automobilky Šibrava na Pražském autosalonu
Čtyřmístný trimobil EK 4
Lehký automobil Pánek
Poněkud zvláštní vůz Stelka 4/12 HP
Ing. Novotný se řadu let pokoušel o Lidový vůz. Tento nesl jméno Novo
Značka Start byla použita na dvou typech vozů
Start C se účastnil i závodu Zbraslav-Jíloviště
Isis byly vozy se sportovní vizáží
Sportovní vozík Vajy využil motocyklové blatníky. Nesl jméno po svém konstruktérovi Janu Valešovi
Pro porovnání některé příklady výrobků renomovanějších značek z té doby - Toto je Walter
Toto Faeton Laurin&Klement MK
Zde Praga Grand pro prezidenta Masaryka
A ještě Tatra typ U se šestiválcem