Galerie: Jak se zorientovat v rekonstrukci pardubického přednádraží

Rekonstrukce pardubického přednádraží. Mizí dráty i sloupy trolejového vedení. Mezerou v plotech prosvítá už staveniště. Tady bývala fontána. Stejná situace každé ráno. Stojany na kola jsou stále problém. Cyklisté parkují kde se dá. Bezpečnostní stojany na kola se už pohnuly z místa. Ale jen o pár metrů. Stále jsou uprostřed staveniště. Čistý zůstal pouze jediný stojan. K ostatním cyklisté stále kola zamykají. Komplikují tím ale jejich stěhování. Kdo si kolo ze staveniště neodstěhoval, má smůlu. Od pondělního rána už má pardubické hlavní nádraží pouze jeden  vchod – ten u hodin. Za vstupními dveřmi v prostřední části nádražní haly totiž začíná staveniště. Od pondělního rána už má pardubické hlavní nádraží pouze jeden  vchod – ten u hodin. Za vstupními dveřmi v prostřední části nádražní haly totiž začíná staveniště. Jediný východ z nádražní haly je teď ten pod hodinami. Ano, vzhled se změní. Jak to bude s kvalitou je otázka. To nejhloupější, co může cyklista svému kolu udělat, je zamknout jej k mobilním zábranám kolem staveniště. Slovo mobilní znamená, že může kdykoliv zmizet. I s vaším kolem. Kudy tudy. Příchod k nádraží teď pro všechny pěší vede od budovy pošty. Cedule, která upozorňuje na zrušení a přemístění zastávek. Jen pár minut po vyfocení však zmizela. Z konstrukcí zastávek totiž dělníci odmontovali plexisklo, na kterém cedule visela... Komplikace i pro řidiče. Chcete někoho vysadit co nejblíž u nádraží? Plánujte cestu na parkoviště do bývalého lihovaru. Ano, jde to ze všech tří směrů. Odbočit k nádraží už mimo vozidla zásobování a stavby nemůžete. Přesto to někteří střelci zkoušejí. Značky, neznačky...