Zdroj: archiv redakce
První prototy motorové tříkolky zvaný "Ryba"
Zdroj: Archiv redakce
Poválečný prototyt OS-KAR
Zdroj: Radek Pecák
Byl poháněn "stabilním" motorem
Zdroj: Radek Pecák
Mojmír Stránský za volantem
Zdroj: Archiv redakce
Tříkolky před závodem v Parníku
Zdroj: Archiv redakce
Velorex Oskar 54 z roku 1955
Zdroj: Radek Pecák
Má typické větrací otvory
Zdroj: Radek Pecák
Velorex 16/250 z roku 1959
Zdroj: Radek Pecák
Toto je typ 16/175
Zdroj: Radek Pecák
A toto již 16/350 z roku 1969. Těch se vyrobilo bezmála 10 tisíc kousků.
Zdroj: Radek Pecák
Dobové záběry ukazují velký podíl ruční práce
Zdroj: Archiv redakce
Koženková karosérie měla výhody i nevýhody
Zdroj: Archiv redakce
Ročně se dělalo i přes tisíc kusů
Zdroj: Archiv redakce
Zdroj: Radek Pecák
Mojmír Stránský se snažil prosadit laminátové vozidlo
Zdroj: Radek Pecák
I s koly vlastní konstrukce
Zdroj: Radek Pecák
Zde jsou oba bratři
Zdroj: Radek Pecák
Toto je snímek z pohřbu Františka z roku 1954
Zdroj: Archiv redakce
Dnes jsou často Velorexy zrenovovány do naprosto bezvadného stavu
Zdroj: Radek Pecák
Včetně motorového prostoru
Zdroj: Radek Pecák
Tento Velorex 1960 měl nahradit tříkolku již v šedesátých letech
Zdroj: Radek Pecák