Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pro první Škody 1000 MB typický otvor v blatníku
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Také je poznáte podle širokého úsměvu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ten se pak zužoval
Zdroj: Deník/Radek Pecák
A vzadu je obyčejnější tvar mřížky
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Nakonec chromový ovál zmizel
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ještě jednou původní příď
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Toto je druhá verze
Zdroj: Deník/Radek Pecák
a toto třetí
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pak se změnil i tvar zadního sloupku a skla
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Varianta MBX měla jen jeden pár dveří
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zde je vidět páteř i na střeše
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Existovaly také různé sportovní verze
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Tudy se naléval benzín
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Interiér je ladný
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Sedačky docela pohodlné
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
A motor byl tak dobrý, že se pak používal ještě desítky let
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto