Proto jsme se tentokrát zaměřili na zvýšenou propagaci festivalu. Ve Skutči a okolních městech můžete narazit na reklamu v podobě baneru (1 x 2 m) umístěné na frekventovaných místech. Je jich celkem deset. Na dvou místech v Chrudimi je reklama umístěna na prosvětlených bocích zastávek MHD.

Prvním mediálním partnerem festivalu je Chrudimský deník. Zde se nyní každý týden objeví pozvánka na některou z festivalech akcí nebo zpráva týkající se příprav, prodeje vstupenek apod. Plánujeme soutěže o vstupenky.

O vstupenky se bude soutěžit i na vlnách pardubického rozhlasu, který je druhým mediálním partnerem. Na jejich frekvenci poběží také reklamní spoty. Rádi bychom vás také pozvali k poslechu pořadu Máme hosty, kde budeme 12. února „na živo" hovořit o zajímavostech programu X. ročníku.

Své místo najde prezentace skutečského festivalu i na nejvýznamnější události v oblasti cestovního ruchu v ČR – veletrhu Holiday World, který proběhne ve dnech 7. – 10. února v Praze. S programem jedné z nejvýznamnějších kulturně společenských akcí kraje budeme návštěvníky seznamovat i stánku východních Čech.

Lenka Balounová