Široká ulice je již 10 let tragická. Ten kdo to schválil a navrhl, si asi potřeboval něco dokázat anebo k Chrudimi nemá žádný vztah. Protože když někam přijedu,tak Chrudim neznají podle ničeho jiného než podle schodů pro auta a je jim to k smíchu. Provoz tam je stále silný protože i přes skoky je to nejrychlejší a nejkratší cesta přes město. Kdyby se nechala klasická silnice klidně žulová a dal by se tam stacionární radar,tak by to bylo mnohonásobně levnější a ještě by to přineslo peníze do kasy na údržbu a financování potrebnejsich věcí. Navíc všechny otřesy ničí podloží historických domů v Široké ulici a ty budou potřeba z něčeho zaplatit. (Daniel Seifert)

Je to totální paskvil. Možná došlo k zmenšení intenzity dopravy, protože mnozí řidiči se tomu místu, tak jako já, raději vyhnou. Ovšem nahradil to zvýšený hluk a zvýšení emisí, kdy mnohá auta brzdí a následně se rozjíždí na jednotlivých schodech. Holt bylo tenkrát před volbami a některé strany potřebovaly příspěvek do kasy. (Josef Lebduška)

Myslím, že ty schůdky jsou zde dány opodstatněně a já je vítám. Dokud zde nebyly, jezdila auta jak na rychlodráze a nebylo možné přejít ulici. Zejména za tou nepřehlednou zatáčkou.Takže nemysleme jen na svá auta, na to, jak si ničíme tlumiče a jedeme pomalou rychlostí, ale mysleme také na chodce, kteří zde byli při přecházení v nebezpečí. Mnohokrát se mi stalo, že jsem i s kočárem uskakovala divokému řidiči. Dnes už to nehrozí, protože řidiči si své plechové mazlíčky šetří, jedou opatrně a chodci mají šanci v klidu přejít ulici. Myslím,že to byl důvod, proč ty prahy byly dány. (Jana Kubantová)

Schody v Široké ulici jsou nesmysl, který ničí tlumiče aut, i kdy tam pojedete pomalu. Někdo to tam vybudoval a schválil jen proto aby si oba namastili kapsy. Jiný význam v tom nevidím. (Marek Kočí)

Schody lidi vytáčely a vytáčet budou. Jen se podívejte na okolo stojící domy a na trhliny v nich, nejvíc to odnáší dům, kde se prodávají oděvy vedle prodejny fotopotřeb. Když jede nákladní automobil, jsou to pěkné otřesy.. A kdo je blázen, profrčí to schody neschody, tlumiče sem tlumiče tam… Levněji by býval vyšel občas strážník který by měřil rychlost a dohlížel na provoz. Jsme v tomto evropská jednička, schody nikde jinde nemají. (Hana Balašová)

Schody mám rád jen pěšky, dávají člověku pocit, že ještě není zcela nad hrobem, když dokáže zvednout těžiště o nějakých těch deset až dvacet centimetrů (úsměv). Ale v autě mě to prostě jenom štve. (Jiří Licek)