Tomáš Fencl, člen představenstva zastupující investiční skupinu Benson Oak Capital, do jejíhož portfolia ETA patří, byl zvolen předsedou představenstva a zároveň převzal zodpovědnost za chod společnosti po dobu, kdy představenstvo bude hledat nového generálního ředitele.

„ETA zároveň jmenovala do funkce marketingového ředitele Zdeňka Haška, který přináší do společnosti bohaté zkušenosti. Působil například jako marketingový ředitel v pražské pobočce mezinárodní společnosti Groupe SEB, vedoucí firmy v oblasti malých domácích spotřebičů i jako marketingový ředitel známé české firmy na výrobu likérů Becherovka, kde se podílel na strategii oživení značky. Ve své nové pozici nahradil Hašek dosavadního marketingového ředitele Jana Šacha,“ uvádí mluvčí společnosti Kristian Hanko.

„Změny ve vedení společnosti nemění nic na strategii rozvoje značky, která je jednou z nejznámějších na českém trhu. Naším úkolem je i nadále dosažení růstu a profitabilty firmy. Cíle chceme dosáhnout tak, že budeme dodávat našim zákazníkům, kteří po generace vkládají důvěru do značky ETA, kvalitní a atraktivní výrobky,“ uvedl nový předseda představenstva hlinecké firmy.

Zdá se, že proti změně ve vrcholném vedení firmy nic nenamítají ani hlinečtí odboráři. „Pana Fencla znám z mnoha jednání, je to komunikativní člověk. Stanoviska vedení a odborů se sice z pochopitelných důvodů mnohdy rozcházejí, s panem Fenclem lze ale o všem otevřeně hovořit,“ upřesňuje šéfová hlineckých podnikových odborů Alena Šírová.

Změna ve vedení společnosti ETA - z tiskové zprávy

2. února, 2009; Praha/Hlinsko:

Přední český výrobce malých domácích spotřebičů ETA a.s. dnes oznámil, že předseda představenstva a generální ředitel Albert van Gelder odstoupil z osobních důvodů z obou funkcí.

Tomáš Fencl, člen představenstva zastupující investiční skupinu Benson Oak Capital, do jejíhož portfolia ETA patří, byl zvolen předsedou představenstva a převzal zodpovědnost za chod společnosti po dobu, kdy představenstvo bude hledat nového generálního ředitele. Pan van Gelder bude působit jako poradce představenstva.

ETA zároveň oznámila, že jmenovala do funkce marketingového ředitele Zdeňka Haška. Pan Hašek přináší do společnosti bohaté zkušenosti, mimo jiné působil jako marketingový ředitel v pražské pobočce mezinárodní společnosti Groupe SEB, vedoucí firmy v oblasti malých domácích spotřebičů a jako marketingový ředitel ve známé české firmě na výrobu likérů Becherovka, kde se podílel na strategii oživení značky. Pan Hašek nahradil ve funkci Jana Šacha.

Pan Fencl ke změnám uvedl: “Rád bych panu van Gelderovi poděkoval za jeho přínos k rozvoji společnosti ETA v průběhu jeho působení. Pod jeho vedením ETA úspěšně spustila proces oživení značky, včetně nového loga a populární kampaně „tady je doma“. Pan van Gelder rovněž zahájil proces modernizace managementu a celkové organizace společnosti ETA. Změny ve vedení společnosti nemění nic na strategii rozvoje značky, která je jednou z nejznámějších na českém trhu. Naším cílem je i nadále dosažení růstu a profitabilty firmy tím, že budeme dodávat našim zákazníkům, kteří po generace vkládají důvěru do značky ETA, kvalitní a atraktivní výrobky. Rovněž budeme dále rozvíjet vztahy s našimi obchodními partnery.”