„Vloni jsme uskutečnili pokus, zdali jít na Facebook má cenu. Po půl roce můžeme říci, že se jedná o velmi dobrý prostředek pro marketing chrudimského informačního centra,“ pochvaluje si místostarosta města Roman Málek. Město tak zve na řadu svých akcí, ale uvádí zde i důležité informace pro obyvatele a návštěvníky.
Podle profilových fotografií se jedná zejména o mladé lidi do čtyřiadvaceti let, výjimkou však nejsou ani lidé starší. Mezi ně patří i pardubický vicehejtman Roman Línek, který se stal rovněž fanouškem města.
„Chrudim je v podstatě nejen královské, ale i naše původní krajské město. Na jeho historické tváři to je vidět – podobně jako třeba na světoznámém Toledu či Madridu ve Španělsku. Chrudim je atraktivní sama o sobě, ale i jako východisko pro pěší či cyklistické dobývání Železných hor a dalších atraktivit Chrudimska,“ říká Línek.
Podle Málka se investice do Facebooku vyplatila. Město tak levnou formou osloví především mladé zájemce o chrudimské dění a získá od nich neanonymní zpětnou vazbu.
Chrudim navíc uspořádala v prvopočátku školení nejen pro své zaměstnance, ale i pro kolegy z turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko. Na sociální síti tak najdete třeba Muzeum Skuteč, ale i velmi aktivní město Nasavrky. To zve nejenom na své akce, ale třeba i do Slatiňan, Ležáků či na Veselý Kopec.