„Zájem je rok od roku větší. My na něj reagujeme tím, že jsme přidali několik her. Loni to byl výběr tří nejúspěšnějších kusů a letos jsme připravili takzvané Divadlo odvážného diváka,“ říká Frídlová s tím, že pojem „odvážného“ by se spíš dal nahradit slovem „pokročilého“ diváka.
Trojice her, na něž si lze koupit vstupenky volně, jsou totiž podle Lenky Frídlové náročnější kusy.

„Všechny jsme viděli naživo a mají dobré recenze, jen to nejsou klasické konverzační komedie. Po jejichž zhlédnutí sice odejdete z divadla dobře naladěni, ale už se k nim nevracíte. Divadlo odvážného diváka nabízí něco trochu jiného, a to třeba námětem nebo modernějším zpracováním. Touto cestou chceme nabídnout něco nového, odvážnějšího, abychom nezkostnatěli,“ doplňuje Lenka Frídlová.

Nadaný žák kladenského divadla byl napsán na motivy povídka mistra hororu Stephena Kinga a podle zkušeností diváků ze hry „docela mrazí“.
Autor a režisér Tomáš Dianiška ze Studia Palm off zpracovává v Mlčení bobříků formou až hororové grotesky potírání skautských organizací za dob tuhého komunismu.

Irská kletba představuje divákovi ryze pánskou společnost, včetně jednoho kněze, ve které pánové řeší, že mají vážný problém, a to malé přirození.