Chybu neprozradili

Všichni totiž zjistili, že kuřecí řízky jsou, ale uvedená cena je pouze za 0,5 kg ! To je pořádně naštvalo a mnozí to dávali obsluze patřičně najevo. Mezi zákazníky byl i Chrudimák František Mach, který namítl, že prodavačky mohly vyvěsit informaci o údajné chybě v reklamním plakátu na vstupní dveře, aby lidé zbytečně nečekali. Dočkal se ale jen odpovědi, že to nemohou učinit. „Obsluha prodejny jen souhlasila se mnou, že kilo těchto řízků by tedy stálo 120,– Kč a ty mohu koupit i levněji v jiném obchodě bez fronty a čekání. Nejde mně o to, že jsem se vracel domů s prázdnou bez kuřecích řízků, vždyť jídla máme ostatně všichni dost a nikdo snad nehladoví. Ale jde mi o princip věci,“ zdůrazňuje František Mach. Dodává, že v době jeho mládí nebyly žádné cizí názvy firem, ale skuteční obchodníci potvrzovali kvalitu svého podnikání svým jménem. V Chrudimi byli nožíř Licek, sklenář Polívka, řezníci Chour a Pikl, pekař Korbel, Rybín, holič Papoušek a mnoho dalších. „Já také pocházím ze staré cukrářské rodiny a vím, jak můj otec dbal na to, aby zákazníci měli každý den ráno veškerý sortiment dobrot v nejvyšší kvalitě a aby uspokojil jejich přání a požadavky. Jen tak si mohl trvale udržet zákazníky, “ vzpomíná František Mach,

Mylná informace se objevila na letácích v celé republice, Chrudimáci tedy nebyli napáleni jako jediní.

V pátek odpoledne se nám podařilo získat reakci. “Potvrzuji chybu v letáku Plus s platností od 27/2/2009. Na titulní straně bohužel došlo při zpracování letáku u výrobku „prsní kuřecí řízky chlazené“ k chybě v uvedené hmotnosti tohoto výrobku. Tuto chybu jsme zjistili v průběhu tohoto týdne a na prodejny jsme odeslali omluvenky pro naše zákazníky s uvedenou správnou hmotností kuřecích řízků, tedy 0,5 kg za 59,90. Opravena byla i textace na cenovce. S vytištěnými a roznesenými letáky se již bohužel nedalo nic dělat. Za tuto chybu se všem našim zákazníkům velmi omlouváme. Naším cílem je spokojený zákazník a ne rozhořčený zákazník. Na základě i této události jsme upravili náš kontrolní systém a věříme, že se již podobná nesrovnalost nestane. Pevně doufáme, že zákazníci naši omluvu přijmou a že naše ostatní nabídky a servis převýší tuto událost,“ uvádí David Kolář, vedoucí odd. marketingu a komunikace firmy Plus – Discount.

Škoda, že vytištěnou opravu s omluvou Chrudimáci čekající ve frontě neobdrželi. Z toho ale už nelze pražskou centrálu obviňovat.