Jedno z nejmladších měst okresu zavádí na radnici mnoho novinek, které mají občanům zlepšit komfort při jednání s úředníky.

„Zásadní změnou je úprava pracovní doby všech zaměstnanců městského úřadu a také úprava hodin určených pro veřejnost. Úřední dny zůstávají pondělí a středa. Mimo to je možné s každým úředníkem domluvit schůzku telefonicky,“ říká starosta Proseče Jan Macháček.

Na radnici byla uvedena do provozu nová digitální telefonní ústředna. Je vybavena hlasovým menu a každý úředník má svoji vlastní linku. Tím odpadlo složité „přepojování“ a shánění volaného po chodbách městského úřadu. „Každý zaměstnanec je připraven komunikovat i pomocí e–mailu, občané tedy mohou zvolit i tento způsob komunikace,“ pokračuje starosta.

Další novinkou je přehlednější evidence odpracované doby zaměstnanců radnice. Nový docházkový systém je vybaven čtečkou otisků prstů. Kdo nemůže být bez notebooku a připojení k internetu ani v době, kdy si potřebuje vyřídit své záležitosti na městském úřadě, jistě uvítá další vylepšení, kterým je pokrytí úřadu Wi-Fi signálem poskytovaným všem návštěvníkům zdarma.

Poslední velkou změnou je právě dokončované nové sociální zařízení pro návštěvníky i zaměstnance městského úřadu. „Jeho součástí bude také dětský přebalovací pult pro maminky a tatínky, kteří si přijdou na úřad vyřizovat své věci. Věříme, že tyto novinky většinu občanů potěší,“ dodává Jan Macháček, starosta Proseče, která se stala městem od března letošního roku.