Zastoupeny byly všechny tři typy v minulosti vyráběného modelu. „Napočítali jsme tu dnes celkem 31 automobilů," hlásil v sobotu organizátor setkání Vladimír Nešpor.

Sobotní dopoledne patřilo hvězdicovým jízdám zúčastněných aut v šesti směrech okolím městyse. Auta však tentokrát křižovala malebnou krajinu se svatební výzdobou na kapotě a odkazovala tak na neméně důležitý bod odpoledního sobotního programu, jímž byla svatba syna organizátora setkání Vladimíra Nešpora mladšího se snoubenkou Jiřinou Lahnerovou.

Automobily Škoda Spartak představovaly v 50. letech minulého století první vážnou a přitom i úspěšnou zkoušku výroby českého lidového vozu. První Spartak sjel z výrobního pásu 24. října roku 1955. Při tehdejším průměrném platu ve výši přibližně 1100 korun se cena nového Spartaka pohybovala zhruba na úrovni 27 tisíc korun. Automobil byl ale dlouho dostupný jen pro držitele příslušného poukazu.