Ozval se jí prostřednictvím facebooku Vladislav Melichar, údajný zástupce Kauflandu, který po ní požadoval veřejnou omluvu. „Z interní paměti našich vah jsme získali chybové údaje, které korespondují s vaším vážením a je v nich patrné, že těsně před samotným vážením došlo k její manipulaci s váha byla v mínusových hodnotách,“ obvinil Melichar Marcelu z podvodu.

„Chci vás smírčí cestou požádat o omluvu s uvedením pravdy, jinak bude celý případ předán našemu právnímu oddělení a orgánům činným v trestním řízení, včetně uplatnění nároku odškodného,“ pokračoval.

„Ale potom jsem si řekla, že se skutečně nemám za co omlouvat, a tak jsem kontaktovala centrálu Kauflandu v Praze,“ říká Marcela.

Bezprostřední reakce Kauflandu ji mile překvapila. „Chtěli bychom vás ujistit, že reakce, kterou jste obdržela od údajného pana ing. Vladislava Melichara na Facebooku nebyla v žádném případě zaslána žádným z našich zaměstnanců. Společnost Kaufland po vás nepožaduje žádnou omluvu ani nebudeme činit žádné právní kroky,“ napsala Marcele tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl s tím, že skutečně šlo o chybné značení hmotnosti masa a celá dodávka byla z prodejen stažena.

„Ano, ulevilo se mi. A jsem ráda, že se k tomu Kaufland postavil férově,“ dodává Marcela s tím, že video po obdržení této reakce ze svého facebooku smazala.

Dopis "Vladislava Melichara":Vážená paní Marcelo,
společnost Kaufland se důrazně a s důkazy ohrazuje vůči Vašemu tvrzení, týkající se špatně uvedené váhy na našem masném výrobku, který jste zde na sociální síti uveřejnila.

Z interní paměti našich vah jsme získali chybové údaje, které korespondují s Vaším vážením a je v nich patrné, že těsně před samotným vážením došlo k její manipulaci s váha byla v mínusových hodnotách.

Dle čárového kódu jsme navíc zjistili, že tento konkrétní kus masa, procházející 2x kontrolou v naší německé centrále a 2x kontrolou po dovozu do České republiky mělo správnou deklarovanou váhu.

Tímto Vás chci smírčí cestou požádat o omluvu u svého příspěvku (ne smazání), ale skutečnou omluvu s uvedením pravdy, jinak bude celý tento případ předán našemu právnímu oddělení a poté i s důkazy předán orgánům činným v trestním řízení, včetně uplatnění nároku odškodného.

Doufám, že se celá tato věc v dobré obrátí a vyřeší.

S pozdravem
ing. Vladislav Melichar, Kaufland Česká republika
PS: protože nejsem uživatelem sociálních sítí, byl tento profil založen pouze na dobu nezbytně nutnou k vyřešení celé této situace.

Tisková zpráva z centrály:Z důvodu chybně označené hmotnosti Kaufland stáhl z prodeje vepřovou plec bez kosti
Praha, 03.11.2016 

Dne 31. 10. 2017 stáhl Kaufland z prodeje vepřovou plec bez kosti výrobce Kaufland Fleischwaren GmbH, Osterfeld, Německo s datem minimální trvanlivosti 5. 11., 6. 11. a 7. 11. 2017. 

Důvodem stažení bylo chybné značení hmotnosti u některých balení uvedeného výrobku. Rádi bychom zákazníky ujistili, že tento výrobek je kvalitativně zcela v pořádku. 

Zákazníci mohou výrobek s chybně uvedenou hmotností vrátit v jakékoliv prodejně Kaufland a budou mu vyplaceny peníze zpět. 

Pro dotazy zákazníků je k dispozici bezplatná telefonní linka 800 165 894.