Radnice nyní vydala statistiku, podle které v měsíci září prošlo tímto oddělením v přízemí budovy celkem 1816 klientů. „Nejvíce využívanou službou byla vidimace a legalizace,tedy česky ověřování podpisů a smluv, kterou potřebovalo 821 klientů,“ informuje tisková mluvčí městského úřadu Sylva Drašnarová. Celkem 433 klientů mělo zájem o poskytnutí konkrétní informace, 325 klientů navštívilo Czech Point. To je o osmdesát procent více, než v červnu.

I když je městský úřad k dispozici občanům denně, nejvíc klientů stejně přichází za svými záležitostmi v pondělí a ve středu. „Chtěli bychom znovu připomenout, že recepce slouží jako místo prvního kontaktu úřadu s občany. Lidé v ní naleznou terminál Czech Point, nově se zde ověřují podpisy i listiny, prodávají rybářské lístky, ale jsou zde k dispozici i základní tiskopisy a formuláře i informace o činnosti úřadu,“ dodává Drašnarová.