Jak už to tak bývá, debatéři skrytí za anonymními nicky si na webu nebrali žádné servítky. Jeden z nich například obvinil Werlika ze spolupráce s nechvalně známou komunistickou státní bezpečností.

„Počkejte si na výrok soudu, třeba budete překvapen. P.S. Musíte být nespavec, když už ráno neleníte a píšete do novin. Nedáváte také inzeráty na prodej auta ? Nebo jen píšete oplzlé smsky ve čtyři ráno?“ kontruje Miroslav Werlik.

Kdo je „špína“?

Diskutující podepsaný jako „ÁDA“ si zase myslí: „Ředitel má vždy pravdu, protože má moc. Nad žáky, které evidentně podceňuje, nad učiteli, kterými pohrdá, pokud nekývají jak se mu to líbí. Co jste za lidi, kteří škrábou nehtem starou špínu z archívu, jen aby ukázali, že kritizovat vrchnost se nevyplácí – jako výstrahu pro ostatní? Jaký vliv má na výuku autoškoly, zda byl někdo někde před 20 lety? Komu to cpete? Všichni někde byli a nějak žili, na každého se něco najde, když se chce a hodí se to do krámu. Těm dětem je 15 – 20 let, proč jim nutíte něco, čemu zatím nerozuměly, špínu dospělých, kteří je svou bezkonkurenční arogancí donutí předčasně poznat jak to chodí mezi mocnými. Mlčí k porušení zákona (tentokrát o odpadech), ale nikdo nemá co je kritizovat – jinak poletí. Možná že tahle metoda je víc estébácká – a bez registrace. Četla jsem vše jako nezúčastněná osoba, ale pedagog, který by měl být vzorem se běžně nehrabe v cizí minulosti…“

Ředitel nás dusí!

Diskutující podepsaná jako „žákyně ze školy“ uvedla:

Petici sepsali žáci školy. Nikdo nikoho nenutil petici podepsat. Žáci, co jí podepsali, chtěli spravedlnost. Ke mně se petice také dostala a po přečtení jsem ji podepsala. Protože vím, že pan Werlik autoškolu naučí, na rozdíl od pana Chmelíka. Naše hodiny s Chmelíkem vypadaly tak, že každý si tam dělal co chtěl. Učiteli Chmelíkovi nebylo rozumět co říká, měl by navštívit logopedii. Známky si pak vymyslel aby nějaké byly. Hodně žáků se už přesvědčilo, že se panu řediteli nedá moc věřit. Předchozí petici pan ředitel zmačkal a hodil do koše. Mrzí mě, že si pan ředitel myslí, že nechápeme smysl krátkého tištěného textu,“ píše žákyně.

Kromě diskuze na internetu se znovu rozřinčel také redakční telefon. Osmnáctiletá členka petičního výboru Eliška Křičenská rázně odmítla, že by byli žáci učitelem Werlikem manipulováni. „Byli jsme ale na výslechu u ředitele školy, který nás tři čtvrtě hodiny ‚dusil‘ svými otázkami. O výpovědi pana Werlika se s námi ale prý bavit nebude…“