Jak pro Deník, tak pro Českou poštu je to mimořádný okamžik. Páteční vydání Deníku bylo vůbec prvním, které vám, našim čtenářům, distribuoval náš staronový partner – Česká pošta. „Jedná se o strategický záměr České pošty dostat se na trh, který jsme historicky opustili. Domníváme se, že tento trh k nám patří – ať už z hlediska vnímání veřejnosti, tak z pohledu ekonomiky. Chceme se na něm stabilizovat. Pro nás distribuce denního tisku zároveň znamená vyplnění určitého propadu u klasických listovních zásilek,“ uvedl ředitel regionu východní Čechy státního podniku Česká pošta Rastislav Horáček.

Ten včera společně s ředitelem východočeských Deníků Karlem Tejklem přímo na místě sledoval, jak se křest ohněm povede. „Naší společnou snahou je, aby čtenář změnu v distribuci svých oblíbených novin nezaznamenal. A pokud ano, chceme, aby byla pozitivní,“ shodli se oba ředitelé. „Až na některé drobnosti, které je ještě potřeba vychytat, můžeme být spokojeni,“ dodali.

„Na rozvozu Deníku po východních Čechách se podílela většina našich vozů. S dojezdovými časy nebyl problém, řidiči přijížděli včas,“ řekl dispečer Milan Kment.

„Novinám věnujeme mimořádnou pozornost. Mají absolutní prioritu,“ sdělil vedoucí sběrného přepravního uzlu Pardubice 2 České pošty Oldřich Tesař. (td)